18 septembrie 2012

Încă un „De ce?”

Pământul are 4,5 miliarde de ani. Io o să trăiesc 40-50 (maxim 100) de ani. De ce dracu' mă consum atât? De ce îmi pasă de politică? De ce îmi pasă de blonda în mașină roșie care îmi taie calea în trafic? De ce îmi pasă de încălzirea globală? De ce stau pe fb? De ce nu mă bucur de fiecare fir de iarbă pe care îl văd crescând?
DE PROST! 
Pentru că am impresia că părerea mea, că persoana mea, contează.... Ei bine, nu contează! În privirea de ansamblu nu contează cine a luat aurul la Olimpiadă, nu contează cine a fost Gingis Han sau Cezar sau Popescu sau Ivanov sau McQueen sau IO. 
Maica Tereza sau Ghandi au schimbat lumea, mersul lucrurilor? NU! Oamenii rămân și vor rămâne întotdeauna cea mai rapace specie. Dacă ar considera că e necesar, ar distruge toate celelalte specii - și speciile pe cale de dispariție.
Am terminat.

Niciun comentariu: